شرکت مهندسی نیرو اندیشه ری – مهنار

بنیان گذاران شرکت مهندسی نیرو اندیشه ری با تلفیقی از تجارب مفید کاری که بخش اعظم آن مدیریت اجرایی در صنایع کشور بخصوص صنعت برق می باشد ، شرکت را در سال ۱۳۸۷ پایه گذاری کرده و سعی نموده اند  این توان متمرکز را در پیشبرد اهداف سیاستهای جاری و آتی خصوصی سازی صنعت برق و دیگر صنایع کشور به خدمت بگیرند.

شرکت در اولین تجربه کاری خود که دمونتاژ ، انتقال و مونتاژ، نصب و راه اندازی دو واحد گازی GEF5 از نیروگاه ری به نیروگاه نوشهر بود با اتمام بموقع و صحیح عملیات عملا مفید بودن این تجارب را به اثبات رساند.

بدلیل این عملکرد مفید و اثبات صداقت حرفه ای مهنار ، شرکت آرین ماه تاب گستر بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای  بخش خصوصی صنعت برق کشور و شرکت های زیر مجموعه آن عملیات نصب ، دمونتاژ ، بازسازی ، مونتاژ و راه اندازی دو دستگاه واحد گازی GEF5 نیروگاه امیر آباد و همچنین کار O&M چهار نیروگاه نوشهر ، کهنوج ، امیر آباد و سرخس را به این شرکت واگذار نمود.

هم اکنون این شرکت با اتکاء به تفکر توسعه نیروی انسانی کارآمد بهره برداری و نگهداری نیروگاه CHP معصومیه قم به شرکت ری نیرو را بعهده گرفته و در جهت توسعه ارائه اینگونه خدمات به صنعت برق کشور جهت استاندارد کردن مدیریت نیروگاهها ضمن دریافت پروانه بهره برداری از وزارت نیرو اقدام به اخذ گواهینامه ISO-9001-2008  نموده است .

هم اکنون شرکت دارای ۳ نفر دکترا ، ۱ نفر فوق لیسانس ، ۴۲ نفر پرسنل لیسانس ،  ۱۵ نفر پرسنل فوق دیپلم  و ۱۴ نفر پرسنل دیپلم  با تجربه  در امر نصب و راه اندازی و O&M نیروگاههای گازی ، سیکل ترکیبی و بخار می باشد .